In de eerste twee dagen van de verkoop van de Nintendo 3DS zijn er 371.326 exemplaren over de toonbank gegaan. Het schijnt zo te zijn dat er in Japan tijdens de launch ‘maar’ 400.000 exemplaren beschikbaar waren, die ze dus zo goed als kwijt zijn. In Europa moeten we nog tot 25 maart wachten, maar ook dan denkt Nintendo goed te scoren. Het doel is namelijk de 4 miljoen verkopen te gaan halen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.