Nintendo heeft besloten een remake te maken van The Legend of Zelda: Ocarina of Time. En dit moeten ze natuurlijk perfect doen aangezien heel veel mensen vinden dat dit de beste game ooit is.Gister avond was er in Japan een grote persconferentie waar in Nintendo heel veel van zijn nieuwe 3DS titels liet zien maar iedereen was toch wel het meest benieuwd naar de nieuwe Zelda en Mario games. Ik zou zeggen geniet van deze mooie screenshots.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.