Blizzard is bezig met een nieuwe MMO (Massively Multiplayer Online). De game draagt de werktitel Titan.

De game zou in 2013 uitgebracht moeten worden. Dit liet Frank Pearce executive producer van World of Warcraft weten. Blizzard heeft laten weten dat deze game geen vervanger gaat worden van World of Warcraft.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.