Sony heeft deze week laten weten dat LittleBigPlanet 2 geen gebruik zal maken van drie dimensionaal beeld.



Sony krabbelde terug van hun besluit. Eerder werd namelijk aangeven dat de game wel een 3D ondersteuning zou krijgen. Wellicht zou er in een later stadium de mogelijkheid komen om de game 3D te spelen. Vanaf 22 december dit jaar is het mogelijk om de demo van de game te spelen via de Playstation 3.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.