Vind je het ook zo irritant als je een bedrijf op moet bellen voor hulp of informatie en je eerst 20 keuzes moet maken voor je bij de juiste afdeling terecht komt? De makers van Shortcut dachten er net zo over en bieden je met hun gratis applicatie van vandaag de helpende hand.

Hoe werkt de applicatie?:De 80 meest gebruikte Nederlandse servicenummers zijn opgenomen in een database. De menustructuur is in kaart gebracht en daardoor zijn alle menustructuren voor een keer duidelijk. Het is helder en duidelijk weergegeven zoals je gewend bent van je iPhone. Je iPhone zal de gemaakte keuzes onthouden en vervolgend de juiste afdeling bellen. Je hoeft dus niet meer te reageren op de menu’s van die 0900 nummers en kunt gewoon wachten tot er opgenomen wordt aan de andere kant. Het is heel simpel, de iPhone doet de rest! Het scheelt je dus tijd, geld en je humeur daalt niet schrikbarend snel.

Opgelet: De applicatie vereist wel een iPhone met software versie 3.0 of hoger en bel functionaliteit.Via AppEvent kan je de gratis app downloaden.COZ Marketing heeft de applicatie ontwikkeld en voor meer informatie en een demo kijk je even op shortcutapp.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.