De game MyBaby 3 & Friends komt er binnenkort aan. Helaas is het voor de uitgevers nog niet duidelijk wie de game mag gaan uitgeven. Of het Majesco Entertainment gaat worden of SouthPeak.

Beide partijen zijn op dit moment bezig met de strijd om de game uit te mogen geven. Volgens SouthPeak bezitten zijn namelijk het recht om de game uit te mogen geven in Amerika. Nog even afwachten dus wie de game op de markt gaat brengen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.