Ik vind de Harry Potter games meestal niet zoveel aan, dus ik ben blij dat er in juni ook een Lego versie uitkomt. In Lego Harry Potter: Years 1-4 kun je allerlei avonturen beleven met Harry, Ron en Hermelien. Dat de humor in deze game zeker niet ontbreekt, kun je zien in het onderstaande openingsfilmpje. En wat was Harry toch een schattige baby!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.