Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat er tussen januari en maart in 2011 een nieuwe Dragon Age in de winkels zal liggen. Dit werd verteld tijdens de presentatie van de jaarcijfers van het derde fiscale kwartaal van 2010.Het is de bedoeling dat de game voor de consoles, handhelds en de PC beschikbaar zal zijn. Verder zijn er nog geen details over de game zelf, dus of het om een vervolg gaat is nog onbekend.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.