Sinds gister is het nieuwe boek van Dick Raman op de markt, Twitteren met resultaat. Erg leuk voor de ambitieuze twitteraar onder ons. Het boek analyseert de opkomst, het succes en de toekomst van Twitter. Het biedt de Twitter-gebruiker ook de nodige insider tips voor de meest optimale Twitter-aanwezigheid en Twitter-campagnes.Bij het boek zit ook een gratis speciale tool die Dick Raman zelf heeft ontwikkeld. Je kan 6 maanden lang van deze tool gebruik maken. Tweeteronix is een tool om snel een aanzienlijk aantal followers te krijgen. Dick Raman, oprichter en tot voor kort CEO van TIE Holding NV, is softwarebouwer van huis uit. Hij weet dus wel waar hij het over heeft wat betreft zijn ontwikkelde tool.

Twitter is te koop in de betere boekhandel of via Easy Computing.Alle info:‘Twitteren met resultaat’, Dick RamanPrijs: € 19,95ISBN: 9789045648095

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.