Runic Games ontwikkelde een RPG voor de PC: Torchlight. Sinds 27 oktober is het te downloaden via Steam. Op dit moment draait het allemaal om de singleplayer, maar we mogen volgens Max Schaefer (ex-Blizzard en Flagship baas) binnen 2 jaar een multiplayer verwachten.Torchlight zal naar verwachting in 2011 een MMO-versie krijgen, zodat we de game dan eindelijk in de multiplayer kunnen spelen. De MMO krijgt random en instanced dungeons, PvP, veel customozation en nog heel wat meer. Wachten moeten we zeker, men wil eerst de singleplayer perfect afwerken.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.