Ja, zaterdag was het zover, de launch van de Nintendo DSi XL in japan. En zoals iedereen ook al weet vinden japanners alles wat met elektronica te maken heeft leuk en belangrijk. Dus zoals verwacht stonden er in verschillende steden enorme rijen voor de elektronicawinkels.Kijk verder voor een paar foto’s

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.