In Japan gaat het gerucht rond dat de Nintendo DSi vernieuwd wordt. Wat zal veranderen, is dat de schermen groter worden. De huidige schermen zijn 3,25 inch en zullen 4 inch worden. Dit om het lezen voor de oudere DSi gebruikers makkelijker te maken. Of het waar is, dat is helaas nog niet duidelijk. Nintendo heeft geen commentaar.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.