Terwijl Sony met een prijsverlaging komt en Microsoft deze ook door wil voeren komt Nintendo met het nieuws dat zij niet met een prijsverlaging komen. Voorlopig wil Nintendo de prijzen gewoon laten zoals ze zijn. Volgens Satoru Iwata is de Wii nog steeds onwijs populair door de spellen en word deze console toch wel verkocht.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.