Het spel dat je over de meest vreemde, leuke en spectaculaire banen laat racen, solo of online komt nu ook naar de Nintendo Wii. TrackMania is al verschenen voor de PC en de Nintendo DS. De Wii versie zal veel van de features hebben die ook op de PC versie beschikbaar zijn. Je kan met TrackMania voor de Wii online racen en via een split-screen is het mogelijk om met vier spelers tegelijk tegen elkaar te racen. Je krijgt net zoals bij de PC game de mogelijkheid je eigen tracks te ontwikkelen en deze online te delen met iedereen online.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.