Square Enix heeft bekend gemaakt dat deze nieuwe ‘kingdom hearts-game’, speciaal voor de Nintendo DS, in Noord-Amerika uitkomt op 29 september.Dit kan betekenen dat wij iets later aan de beurt zijn, zoals dit wel vaker het geval is bij releases. Op dit moment is er niet meer informatie over de Europese release. Mocht er meer nieuws zijn, dan horen jullie het!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.