Hot krijg je het zeker van deze game! En of het een party is? Daar kun je achterkomen door het lezen van de volgende review over de game Dance Dance Revolution Hottest Party voor de Wii

Ben je nog niet bekend en heel nieuwsgierig naar de game Dance Dance Revolution klik dan hier voor de uitleg! De gameHottest Party 2 is het vervolg op deel 1. Het idee van de game is hetzelfde. De bedoeling is dat je area’s vrijspeelt door deze vrij te spelen, speel je ook nieuwe nummers vrij die je vervolgens ten alle tijden kan spelen. Speel stijlenOok deze game maakt gebruik van een multiplayer mode. Deze is onder te verdelen in een aantal onderdelen. – Tegen elkaar- Samen met elkaar – Tegen elkaar synchroon- En samen hetzelfde doen.

Natuurlijk hebben wij ze allemaal geprobeerd en er kwam een grote favoriet uit en dat was tegen elkaar spelen. Leuk is dat je dus van de andere moet winnen. Naar aanleiding van de score die je haalt bepaalt het spel ook voor de game daarop jou niveau. Dit is bij mij nog niet zo’n heel goed plan want bij de normal mode raak ik soms al in de knoei met mijn eigen voeten.

Buiten de multiplayer om kun je ook nog kiezen voor vrij spelen. Je kan gewoon kiezen welk liedje je speelt en je scores verbeteren. Ook een workout mode is toegevoegd mocht je dus een fitness programma via dance dance revolution willen volgen is deze mode ideaal de game slaat je gegevens op waardoor je een work out programma krijgt. Mocht je de game nog niet zo goed kennen dan kun je de trainings mode spelen hierin zie je hoe het spel gespeeld word en laten ze je kennis maken met de game. Je kan ook nog kiezen om het tegen de computer op te nemen. De bedoeling is natuurlijk winnen! MuziekDe playlist van deze game bestaat uit populaire engels talige liedjes. Vaak zie je bij dansgame ook Japanse stijl songs voorkomen. Bij deze game zie je dat niet terug komen. De songs zijn zeer regelmatig gecoverd speciaal voor het spel en versneld of de melodie is veranderd. Bij sommige nummers vind ik het persoonlijk niet zo leuk maar naar een paar keer geprobeerd te hebben krijg ik er vrede mee. MiiEen leuke extra is dat je bij deze game je eigen Mii personage kan toevoegen aan de game. Je danst je dansgames dan met je eigen personages.

Extra’s Hottest Party staat bekend om zijn extra moves met de controller en nuck-chuck. Ook de freezing arrows een dubbele arrows waarbij je extra bewegingen moet maken. Deze extra’s kun je ook allemaal uitzetten in de menu’s. MeningIk vind de game minder goed als het eerste deel. Het idee is precies hetzelfde dat is ook niet de reden waarom ik hem minder goed vind. Persoonlijk vind ik de liedjes van deel 1 leuker. Gelukkig dat smaken verschillen en deze game weer zeer geschikt is om je DDR skills te trainen met een nieuwe portie liedjes! De moeite waar dus voor je collectie.

Informatie: Uitgever: KonamiTitel: Dance Dance Revolution Hottest Party 2Prijs: Inclusief mat (ongeveer) tussen de €59,00 en €69,00 Zonder mat (ongeveer) €44,00