Vandaag zag ik de debuut trailer van Fairytale fights. Ik dacht nog, hmmm wat voor game zou dit worden. Zie ik Roodkapje voorbij komen? Ik zoek wat verder en kom erachter dat Playlogic deze winter het lompste sprookje ooit naar de Xbox 360, Playstation 3 en naar de PC gaat brengen. Niks is wat het lijkt…..

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.