Een langverwachte release krijgt een onverwachte wending.De Ghostbusters-game wordt uitgebracht als de ‘derde film’, maar dan als game. Zoals eerder werd aangegeven, zou dit spel op alle consoles verschijnen.Nu is dat nog steeds het geval, maar het schijnt dat Sony zelf de game éérst exclusief op haar eigen consoles gaat uitgeven (PS2, PS3 en PSP). Later dit jaar zal de werkelijke uitgever Atari dit spel op de overige consoles uitbrengen (Xbox360, Wii, PC en DS).

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.