Vollee heeft vorig jaar Second Life naar de Iphone gebracht. Nu is het Vollee gelukt om WoW naar de iphone te brengen. In read the rest zie je een video waarin je kan zien hoe je WoW kan besturen. Zowel Apple en Activision zijn niet blij met deze ontwikkeling, de site van Vollee is inmiddels down. De video is al op meerdere plaatsen offline gehaald.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.