Een zesjarige jongen in Noorwegen heeft het verzoek in gediend om zijn naam te laten veranderen in Sonic XDe jongen, nog altijd genaamd Christer, had een brief geschreven aan de koning waarin hij vroeg om een naamsverandering. Zijn ouders waren echter niet bereid om de brief meteen te versturen. Maar naar aandringen van hun zoon werd de brief toch verstuurd. Het antwoord kwam niet veel later. Teleurstellend genoeg was het niet mogelijk om Christer een nieuwe naam te geven. Hij was daarvoor nog te jong aangezien je voor een naamswijziging 18 moet zijn. Christer zelf reageerder hierop met de woorden: “Het was een beetje stom”.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.