In Editie NL, op RTL 4, was vandaag een item te zien over Wii Music.

De game is al een paar maanden uit, dus waarom ze het nu pas laten zien in het programma snap ik niet helemaal. Achja beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Het item komt na 10 minuten over ander nieuws in beeld.KLIK HIER VOOR DE AFLEVERING

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.