Namco Bandai Holdings is bezig met een Wii remake van de originele Klonoa titel op de Playstation, dit kondigde Namco Bandai Games Europe vandaag aan.Klonoa is een 2D platformer met 3D graphics die met de WiiMote/Nunchuk combinatie of met de Classic Controller kan gespeeld worden. In samenwerking met Atari zal de game ergens in 2009 worden gelanceerd.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.