SEGA kondigt een nieuwe game aan genaamd Let’s tap let’s tap. Met deze game hoef je geen Wii remote in je hand te houden. Je legt de remote op de grond of op de doos en je bestuurd de game door trillingen te maken. Nutteloos feit maar ze zijn er erg trots op, de game zou zelfs door pinguïns kunnen worden gespeeld. Hieronder vind je de clip.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.