Het Sundance Film Festival is het grootste Amerikaanse filmfestival voor de onafhankelijke film dat jaarlijks plaatsvindt in januari in Park City, Utah in de Verenigde Staten. Wesley Snipes (o.a. bekend van de Blade films) was er ook.Wesley Snipes was op Sundance voor zijn nieuwe film “Brooklyn’s Finest.” Of toch niet…? In een interview vertelde hij dat hij vooral op zoek was naar “The Wii Town”.Hij wou graag een Wii scoren! Wesley:

“I’ve been hearing about it. I want to de-virginize myself into the Wii.”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.