Niet alleen onze eigen portemonnee heeft last van de kredietcrisis zo ook speelcomputer maker Sony. Vorige maand was Sony genoodzaakt achtduizend medewerkers op straat te zetten. Helaas voor de medewerkers is de organisatie van Sony bang dat dit aantal verdubbeld zal moeten worden. Sony merkt met name dat er verlies is op het gebied van de Playstation en Bravia afdelingen. Voor Sony betekent dit het eerste verlies sinds 15 jaar.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.