EA heeft blijkbaar meer tijd nodig dan ze dachten voor de nieuwe Sims game. Sims3 zou eerst verschijnen op 20 februari maar er gaan nu geruchten dat EA deze datum heeft veranderd in “de eerste helft van 2009”. EA zelf heeft dit alleen nog niet bevestigd. Wij gaan er van uit dat de game gewoon op 20 februari verschijnt tenzij EA ons binnenkort iets anders meld!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.