Rockstar North begon na Grand Theft Auto IV met de ontwikkeling van Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned en met de ontwikkeling van Grand Theft Auto V. Grand Theft Auto V is nog niet aangekondigd en niemand verwacht eigenlijk dat deze game voor 2010 uit zal komen.’s Werelds grootste gamemagazine Game Informer, komt echter met het bericht dat Grand Theft Auto V mogelijk al eind 2009 komt!Het zou hier gaan om een deel in de stijl van Grand Theft Auto: Vice City en San Andreas, met als hoofdstad Tokio. Details zijn niet bekent en Rockstar North zelf zal voorlopig in zwijgen blijven. Zelfs al is het gerucht waar, dan is een aankondiging voor E3 toch nog ver weg.We zullen dus nog even moeten wachten!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.