Het idee was natuurlijk leuk, allemaal internationale Counter-Strike meiden teams die naar Nederland zouden komen en het tegen elkaar op zouden nemen. Gezellig meidenweekend, maar helaas moeten wij dit toch annuleren. Veel reacties waren positief, maar de reisafstand en het weinige prijzengeld viel minder in de smaak. Door de weinige aanmeldingen leek het ons verstandiger om dit evenement te annuleren. Wellicht een volgende keer beter.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.