Omdat ontwikkelaar Brash Entertainment sinds kort is gestopt dwalen enkele games nu onafgemaakt rond, zoekend naar een nieuw bedrijf. Een van deze games is Saw. Het spel was bijna af en zelfs de voice-overs waren al gedaan toen Brash Entertainment de deuren sloot. We hopen dat een ander bedrijf het spel zal opvangen, net als dat bij Ghostbusters van Activision gebeurde. Zo niet kijken we Saw gewoon weer lekker op TV.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.