Australië heeft de naam om een groot aantal games te verbieden, veelal op basis van veel geweld en bloed.Dit is bij de futuristische opvolger van ‘Oblivion’ ook het geval. Fallout 3 is een game waar zeer veel mensen naar uit kijken, het is dan ook een aderlating voor de arme gamers ‘down-under’. De ware reden is helaas niet bekend gemaakt, maar na het zien van de verschillende screenshots en trailers kunnen we concluderen dat dit op basis van uitzonderlijke ‘gore’ is gedaan.Voor ons in Europa is er weinig reden tot paniek; de game staat hier nog altijd gepland voor november 2008.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.