Tony Hawk heeft altijd aan de top van het Skate genre gestaan. Dit totdat EA aankwam met de game; Skate. Het succes van het spel is zelfs zo groot dat er een spin-off; Skate It van wordt gemaakt voor de Nintendo-DS en de PSP (wat jullie misschien nog onbekend is). Inmiddels is Skate 2 alweer aangekondigd door EA. Wanneer het spel uit zal komen is ons echter nog een raadsel.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.