Dat Games goed zijn voor het milieu hebben we nog nooit eerder gehoord. Het wetenschappelijke tijdschrift Sience vermelde dat binnenkort de eerste wetenschappelijke conferentie zal plaatsvinden in World of Warcraft.Normaal vliegen wetenschappers de heel wereld over om te kunnen praten over hun vakgebied. Echter deze keer dus niet. Wat betekent dat games goed zijn voor het milieu. De conferentie zal zijn van 9 tot 11 mei en iedereen die wil mag deelnemen aan deze conferentie. Er zijn allerlei leuke activiteiten gepland en je gaat naar huis met een virtuele goodie bag! Voor meer informatie kijk je hier

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.