Bungie (maker van de game Halo) heeft besloten niet langer samen te werken met Microsoft. In overleg zal Microsoft nog wel een steuntje bijdragen aan het Halo universum. Geen wonder, want Halo is één van de grote exclusieve toppers voor op de Xbox(360). Ondanks de opsplitsing zal Bungie zich nog gewoon op de Xbox(360) blijven richten.Shane Kim (Microsoft) over de overeenkomst:

wrote
“We steunen Bungie’s wensen om onafhankelijk te worden en zullen nog steeds in onze Halo entertainment investeren met Bungie en andere partners als Peter Jackson.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.