Marvel Avengers: Battle for Earth is al uit voor de Xbox 360 maar zal in december ook naar de Wii U komen. Er is nu een video verschenen waarin Stan Lee de game speelt op New York Comic Con 2012. En what can I say,? Ik heb als Marvel fan een zwak voor die man. Als je hem bezig ziet met de game, word je vanzelf super enthousiast!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.