Mijn dirty little secret? Ik ben fan van de Power Rangers (heb de plakboeken nog). Ik zou bijna speciaal een Kinect kopen voor deze game, maar het gaat hier om de Samurai-generatie Power Rangers, en ik ben van de eerste generatie, je weet wel, de Mighty Morphin! Dus deze laat ik voorbij gaan.
Voor wie wel van deze generatie Power Rangers houdt, hier een voorproefje in de vorm van Screenshots. Je kunt spelen met de Red, Blue, Pink, Green en Yellow Rangers. Namco Bandai wil de game dit jaar nog naar Xbox 360 Kinect brengen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.