Hoeveel gamers spelen er nog dagelijks de Gamecube versie van Brawl? En hoeveel gamers zitten er hoopvol te wachten tot de Wii versie in de schappen ligt? Veel, veel en meer. Het enthousiasme rondom de Wii versie van Super Smash Bros. Brawl is groot, maar geef ze eens ongelijk. Het spel is nog niet zo lang in Amerika en Japan uit en verkoopt al als een trein. In Amerika is die zelfs al meer dan 3miljoen keer verkocht en in Japan ruim 1,6miljoen! Nu moet je je nog eens voorstellen dat de game nog in Europa moet komen(27juni). Wat denk je, wordt het een award?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.