Eerder lieten we al wat beelden van de Apple store zien, die toen nog moest worden geopend in het Amsterdamse Hirschgebouw. De oranje verpakking is er nu af, en de blauw geklede medewerkers zijn erin.
Hieronder een filmpje van de opening. Een legioen aan Apple store medewerkers rent een hoekje om. Hopelijk hebben ze binnenkort net zoveel klanten als medewerkers.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.