In 2010 werd bekend gemaakt dat Star Wars Kinect uit zou komen eind 2011. Ontwikkelaar LucasArts heeft nu bekend gemaakt dat de game zal worden uitgesteld naar 2012. De tijdens de Comic-Con onthulde Xbox 360-console in Star Wars thema zou gelijktijdig met de game uitkomen en is daarom ook uitgesteld naar 2012.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.