Komt Haze nou wel of niet naar de Xbox 360? Deze vraag hangt al een tijdje in de lucht. Ubisoft heeft vandaag gezegd dat dit niet het geval wordt, Haze is toch echt een PS3-exclusive. Althans, Haze is een exclusive “for now”. Wat Ubisoft precies met for now(voor nu) bedoelt is nog een twijfelgeval. Wat denken jullie? Komt die uiteindelijk toch nog voor de Xbox360 of helemaal niet meer?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.