Op 25 mei is het zover! Dan kunnen de mensen met een Windows Phone 7 ook Angry Birds spelen. Het is nog niet bekend of er een betaalde en onbetaalde versie komt, zoals bij Android en IOS het geval is.

Hopelijk wordt dit nieuws snel bekend, er is namelijk nog geen mogelijkheid voor Nederlandse gebruikers om betaalde Apps te downloaden. Dit omdat er nog geen Nederlandse Marketplace is, waardoor wij onze Apps in de buitenlandse Marketplaces moeten downloaden en betaalde alleen met een creditcard uit het desbetreffende land betaald kunnen worden. Gelukkig voor ons wordt de Nederlandse Marketplace dit najaar verwacht en kunnen wij, in ons kikkerlandje, alle Apps downloaden die we willen hebben.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.