Blizzard zal zijn neus weer laten zien op Gamescom 5 t/m 9 augustus na eerdere afwezigheid en ze nodigen iedereen uit bij hun booth! Naast dat je verschillende titels kan spelen als Hearthstone, Heroes of the Storm, StarCraft II: Legacy of the Void, Overwatch en World of Warcraft. Hebben ze ook wat te doen als je even niet aan het gamen bent.

Je kan namelijk deelnemen aan de wedstrijden die Blizzard organiseert waaronder de wereldberoemde dans en cosplay competities. Maar je kan er ook gewoon naar kijken en genieten van deze entertainment.

Over LadyPatries

Gamer, Moeder, Vrouw van <3

Bekijk alle berichten van LadyPatries

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.