Voor sommige mensen maakt het niet uit van welk merkje de kleding is of welk labeltje er aan je tas hangt. Er blijft natuurlijk één gouden regel, zo lang het maar mooi is.

geekkiek_119

Chinese namaak, je moet er maar van houden. Ik weet niet of er iemand vrolijk wordt van een roze Mario.

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.