Zouden wij als gamers meer keuzes maken in ons leven dan iemand die geen spellen speelt? Kijk nou naar de keuzes die je in spelletjes moet maken. Wel of geen zwaard, met of zonder haar, goed of slecht. En dan heb ik het niet eens over welke Pokémon je laat strijden.

geekkiek_106

Dilemma, dilemma. Wie moet je nu weer uitkiezen. Met wie ga je deze keer het gevecht aan?

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.