De sims 3 was eerst alleen maar te spelen op de pc en iPhone. EA games liet vandaag weten dat er nu ook een versie gaat komen voor de Playstation 3, Xbox360 en Nintendo Wii.

Voor de handheld Nintendo DS verschijnt er ook een versie. De Sims 3 zal in de herfst gaan verschijnen voor de consoles.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.