Als je deze week “Bungie” zegt, roept iedereen “Destiny”. Maar deze studio is natuurlijk ook de vader van de Halo reeks.

geekkiek_80

Door alle Destiny gekte zouden we bijna vergeten dat deze knaller van dezelfde studio komt. Heb jij Destiny al gespeeld? En wat vond je er van?

Volg ons nu op Instagram

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.