Tijdens de Tokyo Game Show zijn er verschillende demonstraties. Ook voor LitteBigPlanet was dit het geval. Tijdens de TGS liet Sony zien hoe de coöp-feature in LittleBigPlanet straks gaat worden met de Wand die door Sony op de markt gebracht gaat worden.De persoon die met de controller speelt bespeelt het Sackboy personage en diegene met de wand probeert alles in de omgeving te saboteren. Kijk verder voor het filmpje om een beeld te krijgen wat de bedoeling is.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.