Een paar Japanners hebben via een Japanse app-website een versie van Resident Evil 4 weten te krijgen.Gelukkig hebben ze van het spel een filmpje gemaakt, want kort hierna was de versie al weer verwijderd van de website. Wanneer het spel officieel zal uitkomen is nog niet bekend. Hieronder kun je het filmpje bekijken.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.