Take-Two heeft aangekondigd dat de release van BioShock 2 verschoven is naar begin 2010. “We geloven dat het resultaat een meer aangrijpende ervaring aan de klanten biedt en een beter presterend product aan de markt.” Zegt Strauss Zelnick. Later verteld het bedrijf dat het uitstel van BioShock 2 niets te maken heeft met een specifiek platform of een bepaald element ervan. Over het algemeen zijn er gewoon ontwikkelingsproblemen waar ze mee moeten handelen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.