Dr. House… de sjagerijnige dokter op televisie krijgt een eigen game. Legacy Interactive is bezig deze game te ontwikkelen. Voor de kerst komt deze game uit voor de Nintendo DS. Volgend jaar moet de game verschijnen voor de Nintendo Wii.In de game moet je vijf verschillende patiënten genezen. Om deze patiënten te genezen moet je onder andere medische handelingen verrichten. Maar je moet de patiënt ook ondervragen en als het nodig is inbreken in hun huizen om te kijken of je een aanwijzing kan vinden over hun ziekte…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.