Ze beginnen al op tijd met het aankondigen. Kerstmis duurt nog even toch laat disney weten dat ze A Christmas Carol in gamevorm naar de nintendo DS gaan brengen. De game zal gelijk met de game uit komen.. De speler zal via het touchscreen de game spelen. Rond november zal de game uitgebracht worden. Nieuwsgierig naar de screenshots? Kijk dan snel verder!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.